33 річна "МРІЯ"
21 грудня 1988 року з аеродрому "Святошино" здійснив свій перший політ літак Ан-225 "Мрія".
В повітря надважкий транспорний літак підняв екіпаж у складі: командир О.В. Галуненко, другий пілот - С. О. Горбік, штурман - С. Ф. Нечаєв, старший бортінженер О.М . Шулещенко, бортінженер - В. О. Гусар, бортрадист - В.К. Білоусов, провідний інженер з льотних випробувань - М. Г. Харченко.
"Мрія" створювалась для перевезень корабля багаторазового використання "Буран" і частин ракети-носія "Енергія".
У лютому 1989 року, у Борісполі, коли Михайло Горбачов ознайомився з "Мрією", на її борту було прийняте доленосне рішення - про надання двох літаків Ан-124 АНТК ім. О.К. Антонова, з яких почалась історія створення авіатранспортного підрозділу підприємства, який відомий в світі як авіакомпанія "Авіалінії Антонов".
На рахунку літака Ан-225 " МРІЯ" - 124 світових та 214 національних рекордів. Їй довіряють "делікатні" та нестандартні вантажі, які не можуть доставити інші.
По всьому світові, люди чекають появи велетня, щоб побачити його, діти малюють свою дитячу "Мрію", її зображують на монетах та значках, знімають у фільмах.
На 30-ту річницю Незалежності Ан-225 привітав українців, махнувши їм крилом під час параду на Крещатику.
"Якщо народився літак на український землі, то повинен нести на крилах слово з її мови - "Мрія", - так говорив генеральний конструктор АНТК ім. О.К. Антонова Петро Васильович Балабуев. Схоже, в цьому є істотний сенс...