Новини

    Бородянська селищна об’єднанна територіальна громада - 36 питань розглянули на засіданні виконкому

    3 лютого в.о. селищного голови Георгій Єрко провів засідання виконавчого комітету. На порядку денному розглянуто 36 питань, більшість із яких складали щорічні звіти про діяльність комісій при виконавчому комітеті, структурних підрозділів селищної ради та комунальних підприємств Бородянської тергромади про роботу в 2021 році. Так, начальник фінансового управління Олена Григораш мовою цифр підвела підсумки виконання бюджету Бородянської селищної ради, наголосивши, що найбільші надходження були від ПДФО працівників бюджетної сфери. Завідувачка сектором місцевого розвитку Анна Шарикова подала на розгляд звіт про виконання Плану заходів із реалізації Стратегії розвитку Бородянської селищної об`єднаної територіальної громади на період 2020 - 2022 роки та про хід і результати виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Бородянської селищної ради. Коментуючи її виступ, Георгій Єрко зауважив про потребу внесення змін до діючої Стратегії громади з метою приведення у відповідність із заходами Стратегії розвитку Київської області. Звіт адміністративної комісії виконавчого комітету про проведену роботу у 2021 році представила головний спеціаліст юридичного відділу Наталія Шевченко.

    Надалі звітувала директор Бородянського центру дитячої та юнацької творчості Наталія Двораківська: в закладі працює 35 гуртків, заняттями в яким охоплено 1 534 дитини, що складає 50,5 % від загальної кількості учнів громади. Протягом 2021 року представники Бородянської громади отримали перемогу в 21 міжнародному, 19 Всеукраїнських та 18 обласних конкурсах. Директор Бородянської дитячо-юнацької спортивної школи Володимир Шома зазначив, що в школі працює 8 відділень з різних видів спорту, де займаються 790 вихованців, які гідно представляють Бородянщину в змаганнях усіх рівнів. Виступ на засіданні директора КО БСР «Бородянський початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад дитяча музична школа мистецтв» Олександра Ліхачова стосувався як здобутків талановитих викладачів і учнів школи, так і проблематики функціонування закладу, зокрема, відсутності належних умов для творчої індивідуальної та колективної роботи.

    Тривалим став звіт директора КНП БСР «Бородянська ЦРЛ» Ігоря Чебишева, у першій частині якого він поінформував, що протягом 2021 року поліклінічним відділенням надано послуги 45 тис. пацієнтів, стаціонарним – 3 300, (на цифри вплинув період, коли навесні тут лікували виключно хворих на коронавірус). За цей період прийнято пологи у 252 породіль, за рахунок 8 пакетів медичних гарантій ЦРЛ отримала більше 50,8 млн. грн. Що стосується існуючої проблематики, то мова йде про загальнодержавне питання підвищення заробітних плат медичним працівникам за рахунок місцевого бюджету, відсутність патологоанатомічного відділення в Бородянці, дооснащення лікарні сучасним медичним обладнанням.

    На засіданні цього дня також заслухано звіт про діяльність КО БСР «Благоустрій-Бородянка» (доповідач – Валентина Севрук ) та звіт про хід проходження опалювального сезону 2021/2022 років на території Бородянської об'єднаної територіальної громади (доповідач – начальник відділу з питань ЖКГ, транспорту та благоустрою Людмила Хоменко).

    У другій частині засідання з матеріалами комісії з питань захисту прав дитини та звітом про діяльність цієї комісії у 2021 році виступила начальник служби у справах дітей Тетяна Вишняк. Матеріали опікунської ради, що теж включали щорічний звіт за 2021 рік, озвучила головний спеціаліст відділу праці та соціального захисту населення Олена Сапсай. Начальник юридичного відділу Сергій Демченко виступив з матеріалами комісії з питань забудови, архітектурного планування селища та реформування житлово-комунального господарства – звіт про роботу зазначеної комісії та 2 питання про присвоєння адреси об'єктам нерухомого майна.

    На виконавчому комітеті також розглянуто питання про створення комісії з питань розгляду заяв членів сімей осіб, які загинули (пропали безвісті), померли, та осіб з інвалідністю, які брали участь у бойових діях на території інших держав, внутрішньо переміщених, осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, про призначення/виплати грошової компенсації для придбання житла та затверджено Положення про цю комісію. Щодо цього доповідала начальник відділу праці та соціального захисту населення Наталія Шапаренко. Начальник відділу-центру надання адміністративних послуг Світлана През надала роз'яснення щодо змін у переліку Інформаційних та Технологічних карток адміністративних послуг відділу містобудування та архітектури, які надаються через відділ-центр надання адміністративних послуг.

    На завершення засідання затверджено експертний звіт за робочим проєктом «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку в Дружні», надано дозвіл на святкову виносну торгівлі до свята Масляної, винесено попередження згідно адміністративних протоколів.

    272940210_450998886503952_2954614836072701510_n
    272963036_450998123170695_4601716614034548719_n
    272902888_450998946503946_5632209772771421877_n
    272904037_450998176504023_1577724269553877_n
    272906556_450998256504015_657054379581410786_n
    272907029_450998983170609_5059473371496334439_n
    272911069_450998286504012_3330285462187301560_n
    272911892_450998216504019_640435542922632171_n
    272927772_450999026503938_4595007284351745270_n
    272970241_450998933170614_623654919911309511_n
    272979172_450999046503936_7913020932520466685_n
    273036677_450998859837288_3829076401646294154_n
    273039407_450998206504020_1826472817513742435_n
    273103285_450998089837365_1280109267407737575_n

    Бучанська районна Рада

    Юридична адреса: 08292, м. Буча, вул. Енергетиків, 12

    Фактична адреса: 03115, м. Київ, пр-т. Берестейський, 126

     bucharayon.rada@gmail.com

    097-120-36-39

     

    Розклад роботи

    Понеділок – п’ятниця: з 8.30 до 17.00

    Обідня перерва: 13.00 - 13.30

    Вихідні дні: субота, неділя


    © 2023 Бучанська Районна Рада